အေဝးက အိမ္ ျဖစ္လာႏုိင္တဲ့ လမင္း တုိက္တန္

ေစတန္ျဂိဳလ္ ရဲ႕ လ ျဖစ္တဲ့ တုိက္တန္ ဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အိမ္ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္လာႏုိင္ပါသတဲ့။ ေအးခဲ ေနတဲ့ အဲ့ဒီ လမင္းဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ေနမင္းၾကီး ပိုပူျပင္းလာတဲ့ အခါ သက္ရွိေတြ ေနထုိင္ဖုိ႔ သင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာတစ္ခု ျဖစ္လာႏုိင္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕ အိမ္ အသစ္ ျဖစ္လာဖြယ္ ရွိပါတယ္။ စိတ္မေကာင္းစရာက အဲ့ဒီ ကာလ က်ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိခင္ကမၻာၾကီးကို ပူျပင္းစြာ ထားခဲ့ရမွာပါတဲ့။


တုိက္တန္ ဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လထက္ ငါးဆယ္ရာခုိင္ႏႈန္း ပုိၾကီးပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေနအဖြဲ႕စည္းထဲမွာ ဂ်ဴပီတာျဂိဳလ္ရဲ႕လ Ganymede ျပီးရင္ ဒုတိယ အၾကီးဆံုး လ လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဟိုက္ဒရိုကာဘြန္ အရည္ေတြ ရွိေနတဲ့ ေရကန္ေတြက တုိက္တန္ေပၚမွာ ရွိေနၾကပါတယ္။ အဲ့ဒါကလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတြက္ စြမး္အင္ရင္းျမစ္တစ္ခု ျဖစ္လာႏုိင္ပါသတဲ့။
ေနာက္ ထူးျခားခ်က္တစ္ခုကေတာ့ အဲ့ဒီ လမွာ ေလထု အလႊာလည္း ရွိေနပါတယ္။ Avatar ဇာတ္ကားထဲကလုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ပန္ဒိုရာ ျဂိဳလ္ အသစ္လုိ မ်ိဳးကို ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ေျခခ်ရမွာလား ဆုိတာက စိတ္ဝင္စားစရာပါ။

ထက္ေအာင္ျဖိဳး 
(ထက္ေအာင္ျဖိဳး သည္ Virtual Light ၏ ဦးေဆာင္သူ တစ္ဦး ျဖစ္သည္)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »